General Cable presenteert resultaten eerste kwartaal 2018

HIGHLAND HEIGHTS, Ky.--()--General Cable Corporation (NYSE: BGC) heeft vandaag de resultaten van het eerste kwartaal, dat eindigde op 30 maart 2018. Het verlies per aandeel bedroeg dit kwartaal $0.08 en de inkomst was $34 miljoen. De aangepaste inkomens per aandeel en het aangepaste werkende inkomen waren $0.20 en $38 miljoen voor het kwartaal. Zie pagina 2 van dit persbericht voor de aansluiting tussen de gerapporteerde en gecorrigeerde resultaten en de daarmee verband houdende toelichting.

Michael T. McDonnell, voorzitter en Chief Executive Officer, vertelt: “Ons eerste trimester wijst op de voortdurende verbetering in Latijns Amerika, sterkere onderzeese en land-activiteit in Europa en vraagt stabiliteit in onze Noord-Amerikaanse ondernemingen, vooral in het elektrische nutsbedrijf, bouw en automotive. Hoewel de prijzen van grondstoffen en de dynamiek van onze activiteiten in verband met onze herziening van strategische alternatieven en de hangende transactie met Prysmian S.p.A. van invloed waren op de resultaten, zijn onze vooruitzichten voor 2018 positief. Dat komt door seizoensgebonden trends in de vraag, turnkey projectactiviteiten en besparingen op herstructeringen naar verwachting zullen leiden tot een opeenvolgende en jaarlijkse verbetering in het tweede kwartaal.

General Cable Corporation
Investor Relations, 859-572-8684