Blake2B, CryptoNight en Equihash ASIC Cloud Mining beschikbaar bij HashGains

DELAWARE CITY, Del.--()--In de groeiende cryptocurrency mining-industrie zijn investeerders constant op zoek naar betere marges en hebben daarom een goede reden om het toonaangevende cloud mining-bedrijf HashGains aan te moedigen. Het bedrijf heeft ervoor gezorgd dat Bitcoin, Ethereum en andere cryptocurrency mining rendement oplevert voor meer dan 10.000 klanten.

HashGains is de eerste die Blake2B, CryptoNight en Equihash algoritmes mining-dienstverlening introduceert via hun geavanceerde en geautomatiseerde platform, dat ASIC (Application specific integrated circuit) machines gebruikt.

Het ontginnen van valuta zoals Siacoin (SC), Monero (XMR), Bitcoin Gold (BTG), Zcash (ZEC), Bytom (BTM), etc. was eerst alleen mogelijk door middel van een GPU platform, maar met de introductie van ASIC cloud mining kunnen deze valuta erg winstgevend worden, vergeleken met Bitcoin en Ethereum, etc. Mining-rendement is afhankelijk van verschillende factoren zoals de moeilijkheidsgraad en competitie, maar op het moment geeft Monero het hoogste rendement op investeringen van meer dan 700%.

HashGains
Manjari Singh