Jim Joseph voegt zich bij Burson Cohn & Wolfe (BCW) in nieuw gevormde rol

Voormalig Cohn & Wolfe leider gekozen als Global President Brand Solutions

NEW YORK--()--Vandaag kondigde Burson Cohn & Wolfe (BCW), een wereldwijd top-3 communicatiebureau dat digitale en geïntegreerde communicatie in alle sectoren van de industrie levert, de benoeming aan van Jim Joseph tot Global President Brand Solutions. In deze nieuw gevormde rol zal Joseph internationaal toezicht houden op gebieden als creative, branding en het binnenhalen van nieuwe zaken. Hij rapporteert aan Donna Imperato, Chief Executive Officer, BCW.

BCW is het meest opwindende nieuwe bedrijf in de wereld van communicatie en ik ben blij er deel van uit te maken,” zei Joseph. “Ik ben enthousiast en klaar om samen te werken met BCW’s getalenteerde leiders en teams over de hele wereld om vooruitgang te boeken en het agentschap stevig op te richten als de eerste echt wereldwijde en ongeëvenaarde leider in geïntegreerde merkcommunicatie.”

Burson Cohn & Wolfe
Parris Bowe, 212-798-9594