Synchronoss Technologies tekent overeenkomst om honeybee te vergaren

Toevoeging van toonaangevende digitale transformatietechnologie zal de digitale productportfolio van Synchronoss strategisch versterken

BRIDGEWATER, N.J.--()--Synchronoss Technologies, Inc. (NASDAQ:SNCR), een globale leider en vernieuwer van cloud, chatsoftware, digitale en IoT producten en platforms, kondigde vandaag aan dat het een overeenkomst heeft getekend om Dixons Carphone plc’s honeybee software, een toonaangevende aanbieder van digitale oplossingen gericht op het optimaliseren van de klantervaring, te vergaren.

honeybee verstrekt een bewezen, toonaangevend digitaal transformatieplatform dat het ontwerpen en lanceren van uitzonderlijke klantreizen via omnichannel makkelijker maakt. Klanten van het honeybee platform, zoals mobiele operators en andere providers van communicatiediensten, kunnen snel digitale verkoopprocessen voor contactcentra, detailhandel en online kanalen creëren en aanpassen. Dit vermindert de complexiteit voor zowel de eindgebruiker als interne medewerkers, terwijl het een enkele klantervaring levert op alle aanraakpunten en verbeterde zakelijke resultaten, zoals lagere kosten en een hogere omzet.

CCgroup
US: