draglet biedt haar industrie standaard cryptocurrency exchange & ICO Platform Source Code voor verkoop aan het publiek

draglet is offering its proprietary exchange and ICO platform source code for outright purchase. (Graphic: Business Wire)

MUNICH--()--draglet GmbH, een toonaangevend bedrijf op het gebied van ontwikkeling van blockchain, biedt haar eigen beurs- en ICO-platformbroncode aan voor rechtstreekse aankoop. Dit maakt draglet het eerste beursontwikkelingsbedrijf die zijn broncode beschikbaar stelt voor verkoop aan operatoren van cryptocurrencybeurzen of bedrijven die een ICO lanceren. Concurrenten in de ruimte houden hun broncode verborgen voor klanten.

“We hadden het gevoel dat er veel onbetrouwbare scripts op de markt waren. Geen van hen bood de beveiliging en schaalbaarheid op ondernemingsniveau die ons script onze klanten biedt”, stelt Peter Kohlschmidt, managing director van draglet. “Door ons ruilscript te koop aan te bieden, bereiken we een breder publiek en creeren we een industrienorm voor software achter cryptocurrencybeurzen en ICO’s.”

draglet GmbH
Contact: Stefan Chun Yin