RTA organiseert het vijfde Dubai International Project Management Forum in december 2018

• Dit evenement wordt georganiseerd in samenwerking met DEWA, EMAAR, DP World en PMI
  • ‘Building Nations’ is bevestigd als het thema van de vijfde editie van het Forum

HE Mattar Al Tayer, Director-General and Chairman of the Board of Executive Directors of RTA (Photo: AETOSWire)

DUBAI, United Arab Emirates--()--De weg- en vervoersautoriteit (RTA) in Dubai zal van 8 tot en met 11 december 2018 de vijfde editie organiseren van het internationale projectmanagementforum in Dubai (DIPMF) met het thema ‘Building Nations’. Het evenement wordt mede georganiseerd door de Elektriciteit & Water Autoriteit (DEWA), DP World, Emaar en het Project Management Instituut (PMI). De inschrijving voor het Forum gaat in op 3 mei 2018, via de website www.dipmf.ae.

HE Mattar Al Tayer, directeur-generaal en voorzitter van de raad van bestuur van RTA: “De organisatie van de DIPMF maakt deel uit van de inspanningen van de RTA om een actieve rol te spelen bij het sturen van het ontwikkelingsproces in de regio. Het evenement weerspiegelt het enthousiasme van Dubai als Arabische stad met een wereldwijd profiel om als schakel te fungeren in het delen van expertise, concepten en visies tussen goeroes van verschillende industrieën. Het forum is uitgegroeid tot een wereldwijd platform met deelname van bekende deskundige die creatieve ideeen hebben die bijdragen aan de succesvolle uitvoering van grote projecten.

RTA
Fiona D’Cunha, +97142903698