HeartSciences kondigt aan dat professor Peter Macfarlane toetreedt tot de Clinical Advisory Board

HeartSciences’ MyoVista wavECG Device with Informatics (Photo: Business Wire)

SOUTHLAKE, Texas--()--HeartSciences, een in de VS gevestigd bedrijf voor medische apparaten dat toonaangevend is op het gebied van elektrocardiologie door de toepassing van continue wavelettransformatie (CWT) -signaalverwerking en kunstmatige intelligentie, heeft vandaag aangekondigd dat Peter W Macfarlane is toegetreden tot de raad van klinische adviseurs.

Professor Peter W. Macfarlane, DSc eFESC FRSE, is een expert op het gebied van elektrocardiologie en heeft meer dan 40 jaar ervaring in de ontwikkeling van computergebaseerde systemen voor de interpretatie van ECG’s. Hij heeft meer dan 300 publicaties en collegiaal getoetste artikelen geschreven over dit onderwerp, evenals talloze boeken. Professor Macfarlane wordt erkend als een pionier in het gebruik van computers in ziekenhuis-gebaseerde ECG-interpretatie.

HeartSciences
Gene Gephart, +1-737-346-1089