Ontex licht de onderzoek van de Mexicaanse Mededingingsautoriteit inzake voormalige industriepraktijken toe

AALST-EREMBODEGEM, België--()--Koersgevoelige Informatie:

COFECE, de Mexicaanse mededingingsautoriteit, voert momenteel een onderzoek uit in onze sector in Mexico. De feiten die onderzocht worden hebben betrekking op de periode voorafgaand aan de overname van Grupo P.I. Mabe, S.A. de C.V. (“Mabe”) door Ontex. Ontex en Mabe verlenen hun volledige medewerking aan het onderzoek en zullen dit in de toekomst blijven doen.

Op basis van de feiten en omstandigheden die haar bekend zijn en in het licht van de contractuele afspraken mbt. de overname van Mabe, verwacht Ontex dat het onderzoek geen netto financiële kost als gevolg zal hebben voor Ontex.

Ontex is volledig toegewijd aan de naleving van de wetten en handhaaft hoge normen voor ethisch zakelijk handelen in elk land waar het actief is.

Wij hebben op dit moment geen verdere commentaar bij dit onderzoek. Alle toekomstige communicatie met betrekking tot deze aangelegenheid zal worden gedaan in overeenstemming met de toepasselijke wettelijke vereisten.

Over Ontex

Ontex is een toonaangevende, internationale producent van artikelen voor persoonlijke hygiëne, met een grote expertise op het vlak van babyverzorging, vrouwelijke hygiëne en volwassenenzorg. De innovatieve producten van Ontex worden verdeeld in meer dan 110 landen via eigen merken zoals BBTips, BioBaby, Pompom, Bigfral, Canbebe, Canped, ID en Serenity, net als via toonaangevende retailermerken.

Wereldwijd werken er meer dan 11.000 enthousiaste mensen voor Ontex in 22 landen. Het hoofdkantoor is gevestigd in Aalst (België). Ontex maakt deel uit van de Bel20 en de STOXX® Europe 600-index.

Wilt u op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Bezoek dan www.ontexglobal.com of volg ons op LinkedIn.

Ontex Group NV
VRAGEN INVESTEERDERS