BUCHAREST, Romania--()--Het bedrijf wil de markt en zijn investeerders informeren over het feit dat woensdag 2 mei 2018, om 12.00 uur CEST bij het Radisson Blue Hotel Amsterdam Schiphol, Boeinglaan 2m 1119 PB Schiphol-Rijk, Nederland, de algemene vergadering van aandeelhouders van de Vennootschap (de GSM) heeft plaatsgevonden. De Vennootschap had de aandeelhouders en de markt op de hoogte gebracht door middel van de oproeping die op 21 maart werd gepubliceerd.

Het GSM werd – in persoon of door een vertegenwoordiger – bijgewoond door aandeelhouders die 68,75% van het totaal aantal aandelen met stemrecht vertegenwoordigen, respectievelijk 64.211.687 aandelen.

For Digi Communications NV
Serghei Bulgac