LR lanceert haar eerste gezondheidsproduct voor een snelle energieboost

LR LIFETAKT Mind Master Extreme is a quick energy boost for mental and physical performance in to-go format. Photo: LR Health & Beauty

AHLEN, Germany--()--LR Health & Beauty breidt haar competenties in de gezondheidssector verder uit. Het in het Duitse Ahlen gevestigde netwerkmarketingbedrijf lanceert zijn eerste product voor een snelle energieboost: LR LIFETAKT Mind Master Extreme is een snelle energieboost voor mentale en fysieke prestaties, verpakt in een to-go formaat.

LR heeft meer dan 20 jaar ervaring in het ontwikkelen en produceren van gezondheidsproducten. Dit segment is één van de belangrijkste groeidrijfveren van het bedrijf. Tot nu toe lag de focus op voedingssupplementen die lange tijd houdbaar zijn. Nu wordt de productportfolio uitgebreid. “Het leven gaat steeds sneller en de uitdagingen in het dagelijks leven nemen toe. We bieden nu een oplossing die consumenten helpt om snel om te gaan met stressvolle situaties. Met LR LIFETAKT Mind Master Extreme leveren we onze verkooppartners een innovatief product dat hen ondersteunt bij het uitbreiden van hun bedrijf”, stelt Dr. Thomas Stoffmehl, CEO van LR Health & Beauty.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk het volledige persbericht hier: https://www.businesswire.com/news/home/20180502006053/en/

LR Health & Beauty
Almut Kellermeyer