Usabilla B.V.: Hur användarfeedback hjälper BSH Home Appliances AB att bli mer kundcentrerad

AMSTERDAM--()--Usabilla B.V. (www.usabilla.com) är stolta över att ha blivit utvalda av BSH Home Appliances AB, med bl.a. Bosch, Siemens och Neff som varumärken, till företagets Voice of Customer-lösning, för att samla in användarfeedback i realtid på deras webbplatser.

BSH Home Appliances AB, den största tillverkaren av hushållsapparater i Europa och ett av världens ledande företag inom branschen, har implementerat Usabilla som sin Voice of Customer-lösning. För att stödja sin kundcentrerade strategi, har BSH Home Appliances AB valt att samla in feedback i realtid från sina webbplatsbesökare.

Enligt Torbjörn Persson, Webb Manager på BSH Home Appliances AB: "Usabilla kommer att stödja vår kundfokuserade strategi i och med att vi kan samla in data i realtid från våra kunder, vilket utgör grunden för att optimera våra digitala kanaler och förbättra kundupplevelsen fortlöpande. "

Med Usabillas Voice of Customer-lösning kan BSH Home Appliances AB direkt agera på inkommande feedback från sina kunder och omvandla dessa insikter till praktiska åtgärder som gör det möjligt att optimera kundupplevelsen fortlöpande.

Maria Hiort, affärsutvecklingschef för Usabilla Norden förklarar, "Vi är väldigt entusiastiska över att samarbeta med BSH Home Appliances AB och kunna stödja deras kundcentrerade strategi. Med vår lösning är vi övertygade om att vi kan hjälpa till med att förbättra kundupplevelsen för deras slutanvändare oavsett om de kommer till deras e-handel eller för att leta efter information. "

Om Usabilla

Usabilla hjälper företag som KLM, Tommy Hilfiger, Philips och Booking.com att förbättra kundupplevelsen på deras digitala kanaler (webb, app och e-postutskick) via feedback från deras slutanvändare. Våra kunder använder lösningen för att sluta gissa vad användarna vill ha och istället börja lyssna på vad de verkligen behöver.

Usabilla har sitt huvudkontor i Amsterdam och grundades med tron att kontinuerlig användarfeedback är nyckeln till en framgångsrik webbplats, digital produkt eller tjänst. Över 20, 000 kunder världen över använder våra Voice of Customer-lösningar för att förbättra användarupplevelsen, öka konvertering och därmed kundnöjdheten.

För mer information, besök www.usabilla.com

Om BSH Home Appliances Group

BSH Home Appliances Group är den största tillverkaren av hushållsapparater i Europa och ett av världens ledande företag inom sektorn. BSH är verksam med ett 40-tal fabriker över hela världen. Tillsammans med ett globalt nätverk av försäljnings- och kundserviceföretag består idag BSH-gruppen av cirka 80 företag i 50 länder med en sammanlagd personalstyrka på mer än 61 800 personer.

Usabilla
Marketing Manager EMEA