Neustar viert 20ste verjaardag van UltraDNS

Na 20 jaar biedt UltraDNS merken nog steeds naadloze en veilige online-ervaringen

LONDEN--()--Neustar®, Inc., een betrouwbare, neutrale leverancier van real-time informatiediensten, vierde vandaag de 20e verjaardag van UltraDNS®, de kenmerkende DNS-service van het bedrijf. UltraDNS werd in 1998 opgericht door Rodney Joffe, senior vicepresident en Neustar-fellow. Het was de eerste DNS-service die gebruik maakte van IP Anycast-technologie, waardoor deze sneller, veiliger en veerkrachtiger kon worden ingezet tegen gedistribueerde denial of service-aanvallen (DDoS) en andere online bedreigingen.

Vandaag de dag vertrouwen merken en organisaties over de hele wereld op UltraDNS om hun digitale aanwezigheid online en veilig te houden. Door de jaren heen heeft UltraDNS een belangrijke rol gespeeld bij het verdedigen van vele mogelijke, verlammende DDoS-aanvallen, en heeft het zijn positie als een cruciale technologie versterkt om de infrastructuur van een merk te beschermen.

Neustar Media Contact
Hannah Lock
Hotwire Global (on behalf of Neustar)
neustar@hotwireglobal.com