Flatirons Solutions® verhuist hoofdkantoor naar Boulder, versterkt marktgerichtheid op luchtvaart en defensie

BOULDER, Colo.--()--Flatirons Solutions (Flatirons) is verheugd de verhuizing van haar hoofdkantoor van Irvine, Californië naar Boulder, Colorado aan te kondigen als onderdeel van een poging om de capaciteit te vergroten in haar belangrijkste operationele centra.

De verhuizing is de laatste stap in de consolidatie van locaties in Noord-Amerika die zijn verzameld tijdens eerdere overnames. Deze verandering zal de capaciteit van de organisatie verbeteren om op klantgerichte projecten te leveren en zal de sterke mondiale voetafdruk complementeren die het concern al heeft met dochterondernemingen in Frankrijk, Duitsland, Scandinavië, India, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Arabische Emiraten.

Flatirons Solutions, Inc.
Patrick Dawson, +1 303-627-6548