Alvarez & Marsal zet Global Transaction Analytics Service officieel op onder leiding van algemeen directeur Steven Lee

NEW YORK--()--Toonaangevende wereldwijde professionele dienstverlener Alvarez & Marsal (A&M) kondigt de formele oprichting aan van zijn A&M Global Transaction Analytics (GTA) serviceaanbod. Wereldwokd geleid door Steven Lee, een A&M Managing Director bij de Global Transaction Advisory Group. GTA zal zich richten op de ontwikkeling, toepassing en implementatie van data-analyse om de koop- en verkooptransacties en activiteiten op de kapitaalmarkten van klanten te verbeteren.

In antwoord op de groeiende marktvraag naar meer bedrijfsinzichten die zijn verankerd in het due diligence-proces, investeert de Global Transaction Advisory Group van A&M wereldwijd zwaar in geavanceerde technologie en middelen. De GTA-investeringen van A&M omvatten onder meer het versterken van het team “Data of Excellence” van de firma in Mumbai en het toevoegen van resources in de Verenigde Staten, Latijns-Amerika, Europa, India en Azië.

Infinite Global
Caitlyn Foster, 484-798-7730