Mobius werkt samen met LATRO voor Best-in-Class SIM Box Bypass Fraudecontrole

EASTON, PA .--()--Mobius Wireless Solutions en LATRO Services, Inc. hebben vandaag een exclusief samenwerkingsverband aangekondigd waarmee klanten de best mogelijke fraudebestrijding via bypass kunnen bereiken door snellere, slimmere en nauwkeurig fraude-identificatie. Beide bedrijven bieden flexibele SaaS, cloud-based geïntegreerde RAFM-oplossingen. Met meer dan twintig jaar gecombineerde ervaring op meer dan vijftig wereldwijde markten combineren Mobius Gatekeeper en LATRO Versalytics big data-analyse met machine learning en bewezen automatiseringstools die onmiddellijk resultaat opleveren.

Leslie Hagen, VP Operations, Mobius: “Deze samenwerking is logisch voor ons. Gatekeeper is de enige oplossing voor voorspellende analyse op de markt die machine learning gebruikt. LATRO breidt onze mogelijkheden uit, waardoor we minder hoeven te investeren in nauwkeurig vastgestelde geolocatie- en signaleringsanalyses. Wij zijn de beste in wat we doen. LATRO is de beste in wat ze doen. Het is een win-win situatie.”

LATRO Services, Inc.
Ashish Kuriakose, +971561162246