ScienceLogic lanceert als eerste in de industrie een context doordrenkt AI Ops platform

RESTON, Va.--()--Nieuwe ScienceLogic SL1 stelt Ops in staat om zich te bewegen met de snelheid van Dev, zodat onderneming kan bewegen met de snelheid van opportuniteit.

• SL1 houdt de balans tussen het tempo waarin Dev diensten creëert en Ops diensten implementeert en onderhoudt
  • Twee krachtige nieuwe technologieën met behulp van AI/ML om operationele gegevens in realtime te contexteren en schaalautomatiseringen op machinesnelheid uit te voeren

ScienceLogic, een leider in het voorzien van IT Operations van bruikbare inzichten uit operationele IT data, kondigde vandaag de lancering aan van ScienceLogic SL1, zijn nieuwe, industrie-definiërende AIOps platform.

IT Operations is de laatste grote grens op zoek naar veerkrachtige digitale ervaringen. Voor de moderne Ops, het bijhouden van het tempo in een steeds vergankelijker wereld overtreft de menselijke cognitie, waar de toepassing en de infrastructuur werklasten door multi-cloud architecturen en een snelle overgang technologie landschappen doorkruisen.

Om te gedijen moet Ops zichzelf retoolen, om klaar te zijn voor de vraag naar service-flexibiliteit, onboarding van nieuwe branches en lopende fusies en overnames te ondersteunen.

Sage Communications (for ScienceLogic)
Brian Kelley, 703-533-1618
bkelley@aboutsage.com

Sage Communications (for ScienceLogic)