Keynotes van wereldklasse en lancering Global Gamechangers-podium op IBC2018 bekendgemaakt

LONDON--()--IBC is verheugd de eerste bevestigde Keynote-sprekers aan te kondigen voor de IBC-conferentie die van donderdag 13 tot en met maandag 17 september 2018 in RAI Amsterdam wordt gehouden. IBC kondigt vandaag ook de lancering aan van haar Global Gamechangers stage, waar de grootste namen uit het bedrijfsleven, digitaal, creatief, transformatie en nieuws worden verwelkomd.

Tim Davie, de CEO van BBC Studios, zal op donderdag 13 september de openings Keynote van de IBC Conference geven en Jean-Briac ‘JB’ Perrette, President en CEO, Discovery Networks International (DNI), zal dezelfde dag keynotespreker zijn voor het Global Gamechangers podium in de middag. Neal Mohan, Chief Product Officer bij YouTube, start op vrijdag 14 september 2018 de middagconferentiesessies en zijn keynote luidt ook de start van de IBC2018-tentoonstelling in.

Naast deze indrukwekkende groep van keynotes is er het inaugurele IBC Global Gamechangers podium op donderdag 13 september, waar Lindsay Pattison, Chief Transformation Officer, GroupM en WPP Global, Jette Nygaard-Andersen, EVP, CEO van MTG International Entertainment & MTGx Digital Video Content at Modern Times Group (MTG), Lisa Tobin, Executive Producer, Audio in The New York Times en Mohamed Abuagla, CIO en CTO in Al Jazeera worden verwelkomd.

Bubble Communications
Louise Wells