AETOSWire lanceert AW-audiowaarschuwingen voor journalisten

AETOSWire Daily Audio Alerts for Journalists (Graphic: AETOSWire)

DUBAI, United Arab Emirates--()--AETOSWire, de nieuwsdienst van News Services Group (NSG) en de exclusieve vertegenwoordiger van Business Wire, een bedrijf uit Berkshire Hathaway in het Midden-Oosten en Noord-Afrika, lanceert de eerste AW Audio Alerts voor journalisten.

Het verzenden van persberichten was nog nooit eerder zo snel, eenvoudig en gepersonaliseerd als met AETOSWire’s AW Audio Alerts. In tegenstelling tot e-mails en satelliet-feeds, zijn de AW Audio Alerts beschikbaar in een audioformaat dat de persberichten van de dag uitlicht.

Meneer Tony AbiHanna, president en CEO van NSG, AETOSWire en Esmaa News, legt uit: “Als leider in de nieuwsdistributie zoeken we altijd naar manieren om onze diensten te innoveren. Aangezien journalisten elke dag honderden, zo niet duizenden nieuwsberichten moeten doornemen en snel een beslissing moeten nemen over wat ze wel of niet moeten publiceren, hebben we een manier ontwikkeld om hen in staat te stellen persberichten snel en onmiddellijk te identificeren, te benaderen, te posten en te delen.”

AETOSWire
Zyra Tarrosa, Head of PR, +97145577007