Javier Gómez Noya kiest ROKA Eyewear

De achtvoudig wereldkampioen traitlon breidt zijn samenwerking uit met ROKA’s nieuwe, ultralichte Advanced Performance-brillen.

Javier Gómez Noya Chooses ROKA Eyewear (Photo: Business Wire)

AUSTIN, Texas--()--ROKA, het in Austin gevestigde bedrijf dat bekend staat om zijn performance design brillen, heeft een meerjarig partnerschap gesloten met achtvoudig traitlonwereldkampioen en Olympisch zilveren medaillewinnaar Javier Gómez Noya. Daarmee breidt het de bestaande samenwerking op het gebied van technische racekledij en materiaal uit. Vanaf 2018 traint en racet Gómez met ROKA-brillen, de lichtste en meest geavanceerde prestatie-optiek ter wereld, in de jacht op zijn eerste wereldkampioenschap Ironman.

“Ik probeerde de Advanced Performance-bril voor het eerst uit in het hoofdkwartier van ROKA in Texas en wist meteen dat het de bril was die ik iedere dag wil gebruiken”, zegt Gómez Noya. “Er is geen betere bril als je kijkt naar het gewicht, de kwaliteit en het zicht door de bril. Of je nu fietst of rent, je voelt eigenlijk niet dat je een bril op hebt, maar je profiteert er wel van.”

Editorial contact
ROKA