Het geheim van digitale transformatie

TORONTO--()--Sigma Systems, de wereldleider in de catalogusgestuurde software, maakt het programma bekend van het Digital Transformation World in Nice tussen 14 en 16 mei.

Sigma presenteert het laatste nieuws over het bereiken van digitale transformatie in complexe communicatie-omgevingen tijdens TM Forum’s vlaggenschip-evenement in Nice en demonstreert haar volledige Create-Sell-Deliver portfolio dat digitale transformatie en Living Services ondersteunt op stand 314.

Daarnaast zal de bekroonde CTO Catherine Michel zich bij Windstream aansluiten om te praten over het beheer van ecosystemen en het leveren van complexe digitale diensten op maandag 14 mei om 16.26 uur. Op dinsdag 15 mei staat Sigma opnieuw centraal, dit keer met Telstra, om te discussiëren over het aannemen van een “Digital Native” mentaliteit.

Strategic PR Manager
Chloe Purcell, +44 1473 633123
Milner Strategic Marketing Ltd.
Sigma Systems
Glenn Gibson, +1-416-827-6851
VP Marketing

Strategic PR Manager
Chloe Purcell, +44 1473 633123
Milner Strategic Marketing Ltd.
Sigma Systems
Glenn Gibson, +1-416-827-6851