Sigma genomineerd voor Pipeline Innovation Awards

TORONTO--()--Sigma Systems, de wereldleider op het gebied van catalogusgestuurde software, is verheugd om aan te kondigen dat het tot de finalisten behoort in twee categorie├źn (1) Innovatie is OSS en (2) Innovatie in BBS in het kader van de Pipeline Awards van dit jaar.

In categorie├źn die ontworpen zijn om innovatie in bedrijfs- en operationele ondersteuningssystemen (BSS/OSS) te identificeren, zijn de twee onderscheidingen bedoeld als erkenning voor de meest recente baanbrekende vooruitgang in BSS en OSS, met inbegrip van de gebieden verkoop, bestelling, facturering, onderhoud, netwerkbeheer, klantenservice en andere belangrijke functies. De nominatie voor de Pipeline Awards volgt direct op andere onderscheidingen waarvoor Sigma is genomineerd.

Milner Strategic Marketing Ltd.
Chloe Purcell, +44 1473 633123
Strategic PR Manager
Sigma Systems
Glenn Gibson, +1-416-827-6851
VP Marketing

Milner Strategic Marketing Ltd.
Chloe Purcell, +44 1473 633123
Strategic PR Manager