Korte verklaring Elliott Advisors (UK) over Telecom Italia

MILAN & LONDON--()--Elliott Advisors (UK) Limited (“Elliott”) heeft vandaag een nieuwe brief gestuurd en presentatie gegeven aan aandeelhouders van Telecom Italia (“TIM” of the “Company”) met de oproep aan de aandeelhouders om de principes van best practice governance te verdedigen op de komende aandeelhoudersvergadering van TIm op 4 mei.

Gebrekkig bestuur en slecht rentmeesterschap zorgen al te lange tijd voor hoge kosten voor de TIM-belanghebbenden. Vivendi’s herhaalde misstappen en egoïstische gedrag hebben de waarde van de TIM-aandelen uitgehold en het vertrouwen van de aandeelhouders weggenomen. De vraag die op 4 mei aan de aandeelhouders van TIM gesteld wordt, is: kunt u uw investering toevertrouwen aan Vivdeni als langetermijnbeheerders van uw kapitaal en aan dit bedrijf dat vooruitgang boekt?

Media:
London