Ontex kondigt de details aan voor haar Q1 2018 trading update en conference call

AALST-EREMBODEGEM, België--()--Koersgevoelige Informatie:

Ontex Group NV, een toonaangevende, internationale producent van artikelen voor persoonlijke hygiëne, met een grote expertise op het vlak van babyverzorging, vrouwelijke hygiëne en volwassenenzorg zal haar trading update voor de drie maanden eindigend op 31 maart 2018 om 6.00 uur (BST) / 7.00 uur (CEST) aankondigen op woensdag 9 mei 2018. Het persbericht en de presentatie zullen beschikbaar zijn op de website van de Groep: http://www.ontexglobal.com/financial-reports.

Het Management organiseert een conference call voor beleggers en analisten op woensdag 9 mei 2018 om 9.00 uur (BST) / 10.00 uur (CEST). Er zal gedurende één week tevens een opname van de conference call beschikbaar zijn.

Inbelgegevens

Wij vragen dat deelnemers 5-10 minuten vóór het begin van de conference call inbellen om zich te melden. Hieronder vindt u de inbelgegevens voor deze conference call:

Verenigd Koninkrijk       +44 (0)330 336 9411
Verenigde Staten +1 646 828 8143
België +32 (0)2 400 6926
Frankrijk +33 (0)1 76 77 22 57
Duitsland +49 (0) 69 2222 2018

Bevestigingscode:

Inbelnummers voor de herhaling

Verenigd Koninkrijk       +44 (0) 207 660 0134
Verenigde Staten +1 719 457 0820
België +32 (0) 2 620 0568
Frankrijk +33 (0) 1 70 48 00 94
Duitsland +49 (0) 69 2000 1800

Bevestigingscode:

Over Ontex

Ontex is een toonaangevende, internationale producent van artikelen voor persoonlijke hygiëne, met een grote expertise op het vlak van babyverzorging, vrouwelijke hygiëne en volwassenenzorg. De innovatieve producten van Ontex worden verdeeld in meer dan 110 landen via eigen merken zoals BBTips, BioBaby, Pompom, Bigfral, Canbebe, Canped, ID en Serenity, net als via toonaangevende retailermerken.

Wereldwijd werken er meer dan 11.000 enthousiaste mensen voor Ontex in 22 landen. Het hoofdkantoor is gevestigd in Aalst (België). Ontex maakt deel uit van de Bel20 en de STOXX® Europe 600-index.

Wilt u op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Bezoek dan www.ontexglobal.com of volg ons op LinkedIn.

Ontex
VRAGEN VAN BELEGGERS