News Services Group kondigt officieel rebranding van ME NewsWire naar bij AETOSWire aan

DUBAI, United Arab Emirates--()--News Services Group (NSG) kondigt officieel de rebranding aan van zijn nieuwsdistributietak ME NewsWire naar AETOSWire.

Tony AbiHanna, President en CEO van NSG, AETOSWire en Esmaa News, legde de reden voor deze stap uit: “In 10 jaar zijn we exponentieel gegroeid als bedrijf. Midden-Oosten (ME) NewsWire als naam omvat niet langer de echte essentie en diepte van onze diensten. Vandaar dat we een nieuw merk hebben gekozen waarvan we geloven dat weerspiegelt wie we nu zijn en zal blijven ons belichamen in de toekomst”.

De naam “AETOS” verbeeldt het hart en de ziel van de diensten van het bedrijf. Het is afgeleid van de Griekse mythologie, AETOS DIOS betekent “De adelaar van Zeus”.

AETOSWire
Zyra Tarrosa, Head of PR, +97145577007