Incognito lanceert Digital Home Experience Solution

VANCOUVER, British Columbia--()--Incognito Software Systems, een wereldwijde leverancier van apparaat- en servicemanagementoplossingen voor breedbandexploitanten, introduceerde vandaag de Digital Home Experience Solution. Het nieuwe aanbod verbetert de bestaande Incognito Auto Configuration Server met verbeterde digitale kanalen en analysemogelijkheden van complexe, multi-device thuis WiFi-netwerken.

De Incognito-oplossing is geïmplementeerd bij een Tier 1 Azië-Pacific-dienstverlener die breedbanddiensten voor particulieren aanbiedt via glasvezel-, DSL- en vaste LTE-technologieën, en stelt vertegenwoordigers van de klantenservice in staat te automatiseren door probleemoplossingspaden te automatiseren om technische problemen met WiFi voor thuisgebruik gemakkelijk op te lossen voor hun particuliere abonnees.

Incognito Software Systems Inc.
Miranda Pang, 604-688-4332
media@incognito.com

Incognito Software Systems Inc.
Miranda Pang, 604-688-4332
media@incognito.com