Rimini Street lanceert nieuwe oplossingen die de waarde van enterprisesoftware als fundament voor innovatie versterken

Rimini Street Launches New Solutions that Extend the Life and Value of Enterprise Software (Photo: Business Wire)

LAS VEGAS--()--Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), een wereldwijde leverancier van producten en diensten voor enterprisesoftware en de toonaangevende externe leverancier voor Oracle en SAP-softwareproducten, kondigde vandaag een familie van oplossingen aan die zijn ontworpen om een verbeterd concurrentievoordeel te bieden aan organisaties met volwassen en waardevolle investeringen in bedrijfssoftware die kunnen worden gebruikt als basis voor innovatie.

De nieuwe oplossingen van Rimini Street kunnen een organisatie in staat stellen om snel en kosteneffectief hun huidige enterprisesoftware te moderniseren met de nieuwste gewenste functies en mogelijkheden, hun technische platformen toekomstbestendig te maken tegen nog onbekende technologische veranderingen en hun systemen te beveiligen tegen een voortdurend veranderende bedreigingsomgeving. De nieuwe oplossingen van Rimini Street stellen organisaties in staat om hun bestaande systemen te gebruiken als een solide basis voor een innovatieve hybride IT-strategie.

Rimini Street, Inc.
Michelle McGlocklin, +1 925-523-8414