Corvidia Therapeutics bevestigt 60 miljoen dollar aan Serie-B financiering voor versnellen klinisch werk

WALTHAM, Mass.--()--Corvidia Therapeutics, een toonaangevend bedrijf in klinische biotechnologie, maakte vandaag bekend dat de Serie-B financiering 60 miljoen dollar heeft opgebracht. De financiering zal de groei versnellen van Corvidia’s lopende klinische programma’s, zal toegang tot wetenschappelijke en economische middelen vergroten en nieuwe behandelingsgebieden onderzoeken.

Venrock leidde de Serie-B financieringsronde en werd vergezeld door vijf nieuwe investeerders: Andera (voorheen Edmond de Rothschild), Cormorant Asset Management, HBM Healthcare Investments, Fresenius Medical Care Ventures GmbH en Venrock Healthcare Capital Partners (VHCP). Investeerders uit de Serie-A financieringsronde, Apple Tree Partners, MedImmune, de internationale biologie Research en Development-afdeling van AstraZeneca en Sofinnova Partners, de oprichtend seed investeerder, namen ook deel aan deze ronde.

Press Inquiries:
McDougall Communications on behalf of Corvidia Therapeutics Inc.
Elizabeth Harness, +1 (585) 435 -7379
elizabeth@mcdougallpr.com

Press Inquiries:
McDougall Communications on behalf of Corvidia Therapeutics Inc.
Elizabeth Harness, +1 (585) 435 -7379
elizabeth@mcdougallpr.com