Digital Element sluit partnership met Discovery Inc over gebruik location-based technologie bij videorechten

LONDON--()--Digital Element de wereldwijde leverancier van geolocatiegegevens en -diensten, heeft vandaag aangekondigd dat het wereldwijde mediabedrijf Discovery Inc. zijn NetAcuity hyperlocal IP-geolocatietechnologie gaat gebruiken om ervoor te zorgen dat de juiste mensen de juiste inhoud zien en de geografische rechten in heel Europa blijven naleven.

Discovery heeft een wereldwijd bereik van meer dan drie miljard kijkers in meer dan 220 landen en gebieden en is de thuishaven van toonaangevende tv-aanbiedingen, waaronder Eurosport, Discovery Channel en Animal Planet, om er maar een paar te noemen. Het internationaal gerenommeerde merk bereikt een publiek over de schermen heen door middel van digitale-first programmering van leveranciers als Group Nine Media, Discovery VR en Eurosport Player.

Digital Element
Jane Wilson