ERYTECH deponeert jaarverslag 2017 Form 20-F en “Document de Référence”

LYON, Frankrijk--()--ERYTECH Pharma (Euronext Paris: ERYP – Nasdaq: ERYP, een biofarmaceutisch bedrijf dat innovatieve behandelingen van zeldzame kankervormen en weesziekten ontwikkelt door de inkapseling van medicijnen in rode bloedcellen (ERYCAPS platform) heeft vandaag aangekondigd dat het haar “Document de Référence” voor 2017 voor het jaar eindigend op 31 december 2017, met inbegrip van het beheersverslag en het jaarlijks financieel verslag bij de “Autorité des Marchés Financiers (AMF)” en haar jaarverslag op Form 20-F voor het jaar eindigend op 31 december 2017 bij de Securities and Exchange Commission (SEC), heeft gedeponeerd.

Deze documenten zijn beschikbaar op de Investors-rubriek van de corporate website van (www.erytech.com). Daarnaast is het “Document de Référence” ook beschikbaar op de website van de Autorité des marchés financiers (AMF) (http://www.amf-france.org) en het jaarverslag op Form 20-F op de website van de SEC (www.sec.gov). Gedrukte exemplaren van deze documenten zijn eveneens gratis verkrijgbaar door een aanvraag per post te richten aan ERYTECH Pharma, Bâtiment Adénine, 60 Avenue Rockefeller, 69008 in Lyon (Frankrijk).

ERYTECH
Naomi Eichenbaum