Culture Trip haalt $80 miljoen op in grote Series B financieringsronde

LONDON--()--Culture Trip, de snelgroeiende startup die cultuur- en reisinspiratie biedt voor mensen die de wereld willen verkennen, kondigt vandaag aan dat het $80 miljoen aan financieringen krijgt. Deze grote Series B-investering laat zien dat startup-deals van Silicon Valley nog altijd op steun kunnen rekenen vanuit Europa.

Onder leiding van PPF Group wordt de ronde gebruikt om het bedrijf op alle terreinen sterk voort te stuwen, met de directe versterking van het uitvoerende team met belangrijke medewerkers die in het verleden bij grote technologische bedrijven werkten en vanaf vandaag aan de slag gaat met productherontwerping.

Culture Trip gaat de fondsen ook gebruiken om zijn technische en creatieve teams over de hele wereld uit te breiden om zo de innovatie en verdere publieksgroei te stimuleren en verschillende strategie├źn voor het genereren van inkomsten te implementeren.

Media:
Brew