Ontex kondigt Algemene en Buitengewone Vergaderingen van Aandeelhouders van Ontex Group NV aan

AALST-EREMBODEGEM, België--()--Regulatory News:

Ontex Group NV (“Ontex”) roept de gewone en de buitengewone algemene vergadering van de aandeelhouders bijeen op vrijdag 25 mei 2018 om 14:00 uur (CEST) op de maatschappelijke zetel van de Vennootschap te Korte Keppestraat 21, 9320 Erembodegem (Aalst), België.

De oproeping, inclusief de agenda van de vergaderingen en voorstellen tot besluit en andere relevante documenten, waaronder het 2017 jaaroverzicht, zijn beschikbaar op de website van Ontex Group NV: www.ontexglobal.com.

Aandeelhouders zullen enkel worden toegelaten tot de algemene vergadering en zullen enkel kunnen stemmen voor het aantal aandelen dat ze bezitten op de Registratiedatum en voor welke ze de intentie hebben kenbaar gemaakt om hun stemrecht uit te oefenen tijdens de algemene vergadering, ongeacht het aantal aandelen dat ze bezitten op de dag van de algemene vergadering.

Deze Registratiedatum is vastgesteld op 11 mei 2018 om middernacht (CEST).

Aandeelhouders die de algemene vergadering wensen bij te wonen, dienen hun intenties uiterlijk op vrijdag 18 mei 2018 bekend te maken.

Vragen gerelateerd aan deze vergaderingen kunnen verstuurd worden naar shm@ontexglobal.com.

Over Ontex

Ontex is een toonaangevende, internationale producent van artikelen voor persoonlijke hygiëne, met een grote expertise op het vlak van babyverzorging, vrouwelijke hygiëne en volwassenenzorg. De innovatieve producten van Ontex worden verdeeld in meer dan 110 landen via eigen merken zoals BBTips, BioBaby, Pompom, Bigfral, Canbebe, Canped, ID en Serenity, net als via toonaangevende retailermerken.

Wereldwijd werken er meer dan 11.000 enthousiaste mensen voor Ontex in 22 landen. Het hoofdkantoor is gevestigd in Aalst (België). Ontex maakt deel uit van de Bel20 en de STOXX® Europe 600-index.

Wilt u op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Bezoek dan www.ontexglobal.com of volg ons op LinkedIn.

VRAGEN VAN BELEGGERS
Philip Ludwig