Schneider Electric selecteert DSI voor volledig mobiele werkorderoplossing

KANSAS CITY, Mo.--()--DSI heeft vandaag aangekondigd dat Schneider Electric DSI heeft geselecteerd om hun dienstenorganisatie te mobiliseren met een mobiele werkorder en voorraadoplossing die volledig is geïntegreerd in NetSuite.

De Solar Business van Schneider Electric focust zich op het ontwerpen en ontwikkelen van producten en oplossingen voor de conversieketen van zonne-energie en het leveren van de beste wereldwijde klantenservice en technische ondersteuning. Nu de solarmarkt zich snel ontwikkelt en veel veranderingen optreden, is Schneider Electric een van de weinige bedrijven die zich blijft inzetten voor het leveren van reserveonderdelen, service en technische ondersteuning tijdens het twintigjarige bestaan van het bedrijf.

DSI
Steve O’Keeffe