Vertex kondigt samenwerking en integratie met SAP® Ariba® aan ter ondersteuning van wereldwijde belastingfunctionaliteit

KING OF PRUSSIA, Pa.--()--Vertex, Inc., een toonaangevende leverancier van oplossingen op het gebied van belastingtechnologie, heeft zijn samenwerking met SAP® Ariba® aangekondigd, inclusief een integratie van zijn indirecte belastingoplossing en SAP Ariba-applicaties. Vertex is een van de eersten die een extensie aanbiedt met een SAP Ariba API om bedrijven in staat te stellen belastingberekeningen te krijgen vanuit SAP Ariba-oplossingen, ter ondersteuning van de aanvraag- en factuurafstemmingsfasen van het belastingproces.

“Terwijl bedrijven ernaar streven de impact van digitale transformatie en toegenomen belastingcomplexiteit te beheren, heeft Vertex de prioriteit gegeven aan het ontwikkelen van integraties die de behoeften van de wereldwijde belastinggemeenschap dienen voor de tools die ze al gebruiken. De samenwerking met SAP Ariba zal het succes van gebruikers stimuleren door het aanbieden van fiscale functionaliteit die bedrijfsklaar is”, stelt Paul Beirnes, directeur partnerontwikkeling van Vertex.

Vertex, Inc.
Tricia Schafer-Petrecz, 484-595-6142