Elliott Advisors (UK) Limited Verklaring over Telecom Italia

LONDEN--()--Elliott Advisors (UK) Limited gelooft dat de beslissing van vandaag enkel een vertraging is van de democratie, niet een ontkenning van de democratie; aandeelhouders mogen hun wensen uiten op de buitengewone algemene vergadering (EGM) op 4 mei.

Over Elliott

Elliott Management Corporation beheert twee multi-strategy fondsen die samen ongeveer $ 35 miljard aan activa onder beheer hebben. Het vlaggenschipfonds, Elliott Associates, L.P., werd in 1977 opgericht en is daarmee een van de oudste fondsen in zijn soort onder permanent beheer. De beleggers van de Elliott-fondsen zijn onder meer pensioenregelingen, staatsfondsen, schenkingen, stichtingen, fondsen-van-fondsen en werknemers van het bedrijf. Elliott Advisors (UK) Limited is een dochteronderneming van Elliott Management Corporation.

London
Elliott Advisors (UK) Limited