BOC Group kondigt de introductie van ADONIS NP 5.5 aan: het markeert het begin van een nieuw tijdperk van procesmodellering

PARIJS--()--BOC Group is verheugd om de nieuwste editie van haar BPM-suite ADONIS te introduceren. De revolutionaire SmartHover die de volledige gebruikerservaring aanzienlijk verbetert en vergemakkelijkt, is slechts een van de vele geweldige functies die ADONIS NP 5.5 biedt.

Met elke nieuwe uitgave van zijn tools probeert BOC Group te leren van zijn ervaring met meer dan 1.000 klanten over de hele wereld, om zijn tools zo aan te passen en dat er tegemoet wordt gekomen aan de behoeften van de klant en de cases op de best mogelijke manier te gebruiken. Deze keer heeft BOC Group er echt alles aan gedaan met de release van zijn ADONIS NP 5.5.

Voor Tobias Rausch, de productmanager van ADONIS is SmartHover, het vlaggenschip van de nieuwste editie, vandaag de dag een must voor procesmodellering: "SmartHover begeleidt BPMN-ontwerpers stap voor stap bij het modelleren van hun bedrijfsprocessen vanaf nul. Dit maakt niet alleen het modelleren van het proces eenvoudiger, maar het wordt ook slechts een kwestie van een paar minuten."

BOC Information Technologies Consulting GmbH
Marina Vial