Schlumberger maakt resultaten eerste kwartaal 2018 bekend

PARIS--()--Schlumberger Limited (NYSE:SLB) heeft vandaag de resultaten van het eerste kwartaal van 2018 bekendgemaakt.

Paul Kibsgaard, voorzitter en CEO van Schlumberger, laat weten: “Zoals verwacht weerspiegelden onze resultaten in het eerste kwartaal van 2018 grotendeels de voorbijgaande factoren, met seizoensgebonden verminderen van de activiteit op het noordelijk halfrond en de geplande opstartkosten van projecten, incluis de mobilisatie van apparatuur, reactivering en herschikking in verband met recente contractwinsten.

“De onderliggende internationale bedrijven begonnen het jaar goed, omdat business units in het Midden-Oosten, de Noordzee en Rusland allemaal in lijn waren met onze verwachtingen voor het eerste kwartaal, terwijl de activiteiten in Azië werden gecompenseerd door aanhoudende zwakte in Latijns-Amerika en Afrika.”

Schlumberger Limited
Simon Farrant – Vice President of Investor Relations, Schlumberger Limited