Nel ASA ontvangt aanvullende bestelling van Nikola

OSLO, Norway--()--Nel ASA (Nel, OSE: NEL) heeft een bestelling van 5,5 miljoen dollar ontvangen van Nikola Motor Company (Nikola), als onderdeel van de eerder aangekondigde waterstofstations.

“We zijn erg trots om aan te kondigen dat we een aanvullende bestelling van Nikola hebben ontvangen met betrekking tot de elektrolyseerder en brandstofoplossing voor hun prototypetrucks.De bestelling laat ons sterke partnerschap zien en het is een erkenning voor het competentieniveau van ons team en de waterstofoplossingen die we kunnen bieden. We kijken uit naar het leveren van de demostations, die de basis zullen leggen voor ’s werelds grootste, meest efficiënte netwerk van goedkope waterstofproductie- en tanklocaties”, vertelt Jon André Løkke, Chief Executive Officer van Nel.

Nel ASA
Christopher Van Name, +1-914-299-0492