Versum Materials viert de opening van haar Research & Development faciliteit in Hometown, PA

De state-of-the-art faciliteit zal organometallische verbindingen ontwikkelen die worden gebruikt bij de vervaardiging van halfgeleiders

Versum Materials ribbon-cutting ceremony at the company's new R&D facility in Hometown, PA. (Photo: Business Wire)

TEMPE, Ariz.--()--Versum Materials, Inc. (NYSE: VSM), een toonaangevende leverancier van materialen voor de halfgeleiderindustrie, kondigt vandaag de grootse opening aan van zijn nieuwe faciliteit voor research and development (R&D) in zijn fabriek voor de productie van halfgeleidermaterialen in Hometown, Pennsylvania. De ceremonie waarbij het lintje wordt doorgeknipt vond plaats op 10 april 2018. Werknemers van Versum, leden van de gemeenschap, lokale overheid, klanten en strategische partners woonden het evenement bij.

Het state-of-the-art R&D-lab is gewijd aan nieuwe materialen die worden gebruikt voor de productie van halfgeleiders. Wetenschappers in de faciliteit zullen nieuwe moleculen synthetiseren en zuiveren tot miljarden deeltjes en hieronder met behulp van de nieuwste technologie├źn in de industrie. De onderzoekers kunnen de toepassingen voor deze nieuwe moleculen beoordelen en ze opschalen naar grote hoeveelheden voor klantevaluatie.

Versum Materials, Inc.
Investor Inquiries: