Leyard en Planar nemen eyevis over, waarmee het Europese marktaandeel van de onderneming verder wordt uitgebreid

Wereldleider op het gebied van visualisatieproducten zal zijn aanwezigheid in EMEA versterken met de overname van een toonaangevende fabrikant van visuele display-oplossingen

BARCELONA, Spain--()--Leyard en Planar, wereldleiders in visualisatieproducten, hebben de intentie aangekondigd om eyevis, een toonaangevende fabrikant van visuele display-oplossingen, over te nemen.

Met deze geografische uitbreiding zullen de bedrijven klanten in EMEA beter kunnen bedienen met een combinatie van marketing, verkoop, installatieondersteuning en klantenservice.

eyevis is een Duitse fabrikant van grootbeeldsystemen en is een van de toonaangevende leveranciers en integrators van visualisatiesystemen voor professionele toepassingen in controlekamers, uitzendingen, virtual reality en simulatie. eyevis-oplossingen omvatten displays, grafische controllers, software en accessoires. Teracue, een producent en leverancier van professionele IPTV- en video-netwerksystemen, is in de deal met eyevis opgenomen. Teracue werd in 2014 overgenomen door eyevis.

Leyard EMEA
Desiree Cendon