Sigma Systems geselecteerd voor de wereldwijde ODAM ‘Ten to Watch’ van Stratecast

Sigma Systems geselecteerd voor Global ODAM ‘Ten to Watch’ voor zijn marktmomentum, sterke productinnovatie en zijn unieke platform voor creëren en verkopen van diensten voor serviceproviders

TORONTO--()--Sigma Systems, de wereldleider in catalogusgestuurde software, is gekozen als een van de Stratecast | Frost & Sullivan Operations, Orchestration, Data Analytics & Monetization (ODAM) Ten to Watch in 2018.

Stratecast produceert jaarlijks een wereldwijd rapport van de Ten to Watch, om organisaties uit te lichten die een verschil maken in hun respectieve disciplines als het gaat om een verbeterde mogelijkheden om te voldoen aan de eisen van zakelijke en technologische veranderingen.

Zoals opgemerkt in het rapport heeft Sigma de watchlist gehaald vanwege het zakelijke momentum in combinatie met zijn innovatieve oplossingen om serviceproviders te helpen om te transformeren. Het rapport erkent dat Sigma commercieel gezien een van zijn beste jaren heeft gehad in 2017, door de komst van nieuwe klanten zoals Inmarsat en een grote Aziatische mobiele operator en wil dit succes in 2018 herhalen.

Milner Strategic Marketing Ltd.
Chloe Purcell
Strategic PR Manager
Sigma Systems
Glenn Gibson
VP Marketing
+1-416-827-6851

Milner Strategic Marketing Ltd.
Chloe Purcell
Strategic PR Manager