BELANGRIJKE MEDEDELING VOOR DE HOUDERS VAN DE €200,000,000 8.25 / 9.00 PROCENT SENIOR PIK NOTITIES IN 2019 (“DE NOTITIES”) (144A ISIN: XS1028947312 / REG S ISIN: XS1028948716)

Lion / Gem Luxembourg 3 S.à r.l. kondigt gestructureerd en open biedproces aan met alle geïnteresseerde partijen

LUXEMBOURG--()--De Raad van Bestuur van Lion / Gem Luxembourg 3 S.à r.l. heeft een gestructureerd en open biedproces opgezet met alle belanghebbenden voor de verwerving van maximaal 100 procent van de aandelen in haar indirecte 100% dochtervennootschap Lighthouse UKCo 5 (Holdings) Limited. Deze dochteronderneming, samen met haar andere dochterondernemingen, omvat nagenoeg alle activiteiten en activa van de Young’s Seafood-groep. Er kan geen garantie worden gegeven dat er aanbiedingen worden gedaan of, als een of meer aanbiedingen worden gedaan, dat een aanbod wordt geaccepteerd of het tijdstip van acceptatie.

De Raad van Bestuur is voornemens om een grondig proces uit te voeren en houdt de houders van de notities regelmatig op de hoogte van belangrijke ontwikkelingen in overeenstemming met de toepasselijke wettelijke vereisten.

William Showalter, +44 (0)782 7953 155
Chief Executive Officer of the Young’s Seafood Group and A Manager of Lion/Gem Luxembourg 3 S.à r.l.
Bill.showalter@youngsseafood.co.uk

William Showalter, +44 (0)782 7953 155