Corona Corporation schakelt over naar Rimini Street voor Oracle EBS-ondersteuning

Toonaangevende Japanse fabrikant van woningapparatuur verminderde de uitgaven aan onderhoud, waardoor toekomstplannen voor innovatie mogelijk zijn

Corona Corporation Switches to Rimini Street for Oracle EBS Support (Photo: Business Wire)

LAS VEGAS--()--Rimini Street, Inc., (Nasdaq: RMNI), een wereldwijde leverancier van producten en diensten voor bedrijfssoftware en de toonaangevende externe leverancier voor Oracle en SAP-softwareproducten, heeft aangekondigd dat Corona Corporation, een belangrijke leverancier van woningapparatuur in Japan, is overgestapt op ondersteuning van Rimini Street voor zijn Oracle E-Business Suite (EBS)-systeem. Corona realiseerde direct besparingen van 50 procent op de jaarlijkse kosten van leveranciers. Met deze besparingen is het bedrijf van plan om te investeren in strategische gebieden van het bedrijf om zo de efficiëntie te verhogen en de innovatie te stimuleren. Corona beoordeelt bijvoorbeeld IoT-technologie voor geavanceerde probleemdetectie op haar productlijnen, naast verbeterde tools voor het transformeren van de workflow in de hele organisatie. Corona heeft berekend dat in tien jaar tijd hun totale kostenreductie op ongeveer één miljard yen uitkomt, inclusief de kosten van versie-upgrades die ze moeten uitvoeren om de volledige steun van de leverancier te behouden.

Rimini Street, Inc.
Michelle McGlocklin, +1 925-523-8414