Vertex kondigt integratie met Episerver aan

Oplossing maakt end-to-end belastingfunctionaliteit mogelijk

KING OF PRUSSIA, Pa.--()--Vertex, Inc., een toonaangevende leverancier van belastingtechnologie en -diensten, heeft aangekondigd dat een integratie tussen zijn indirecte belastingoplossingen en Episerver-applicaties nu beschikbaar is. Toegang tot de Vertex-belastingfunctie voorziet Episerver-klanten van toegang tot geautomatiseerde verkoop- en gebruiksbelastingberekeningen, evenals retourzendingen die klaar zijn voor gebruik, zowel voor on-premise- als cloudoplossingen.

“Naarmate het wereldwijde belastinglandschap complexer wordt en bedrijven gedwongen worden om op nieuwe manieren te concurreren, helpt deze geautomatiseerde belastingfunctionaliteit Episerver-klanten om nauwkeurigheid te garanderen en zakelijk succes te behalen”, zegt Paul Beirnes, managing director van partner development bij Vertex.

Episerver biedt web content management, digital commerce en marketingoplossingen om organisaties te helpen unieke ervaringen te creëren voor hun klanten. Door gebruik te maken van Vertex voor Episerver kunnen gebruikers naadloos integreren tussen twee platforms zonder aangepast werk aan het e-commerce systeem, waardoor de noodzaak voor belastingafdelingen om belastingplanningen handmatig bij te werken wordt geëlimineerd.

Vertex, Inc.
Tricia Schafer-Petrecz, 484-595-6142