Toonaangevende klassieke hardware-emulatieprovider Stromasys maakt gebruik van expertise om ondersteuningsopties voor OpenVMS-clients te verbeteren

RALEIGH, N.C.--()--Stromasys, Inc., de wereldleider in legacy-systeemvirtualisatieoplossingen, kondigde vandaag de lancering aan van de ondersteuning voor OpenVMS-besturingssystemen op zowel de originele VAX-hardware als geƫmuleerde platforms. Dit nieuwe initiatief, dat wordt aangeboden op zowel fysieke als geƫmuleerde VAX-omgevingen, vormt een aanvulling op zijn gevirtualiseerde Charon VAX-platform. Het is een naadloze serviceoplossing die de legacy-hardwareklanten een uitstekende doorlopende service-ervaring garandeert.

De primaire rol van dit extra ondersteuningsaanbod is om deze gepassioneerde gemeenschap van softwareprofessionals te helpen hun bedrijfskritieke applicaties en systemen dag en nacht soepel te laten werken. De klassieke VAX / OpenVMS OS-clients zullen profiteren van de lancering van het nieuwe ondersteuningsplatform door:

1) Toonaangevende serviceniveaus en reactietijden.

2) Ondersteuning tijdens standaard kantooruren op wereldwijde basis.

3) Meerdere ondersteuningskanalen om ervoor te zorgen dat elke gebeurtenis wordt vastgelegd, verwerkt en opgelost.

Stromasys, Inc.
Matt Barker, 919-239-8452
Chief Marketing Officer
matthew.barker@stromasys.com
www.stromasys.com

Release Summary

Stromasys, Inc., the global leader in legacy system virtualization solutions, today announced the launch of its OpenVMS Operating System.

Stromasys, Inc.
Matt Barker, 919-239-8452