Zlatan Ibrahimović sluit zich aan bij Visa voor de start van de FIFA World Cup Russia™ 2018

International football star Zlatan Ibrahimović adds his own unique flair to his Visa jersey to announce he is teaming up with Visa ahead of the 2018 FIFA World Cup Russia™. (Photo: Business Wire)

SAN FRANCISCO--()--Visa Inc. (NYSE: V), vandaag aangekondigd dat profvoetballer Zlatan Ibrahimović het nieuwe gezicht wordt van de wereldwijde marketingcampagne in de aanloop naar de FIFA World Cup Russia™ 2018. Als officiële betalingsservicepartner van FIFA helpt Visa samen met Zlatan de fans om deze zomer geen moment van de actie te missen.

“Ik ben ongelooflijk trots om samen te mogen werken met Visa, de wereldleider op het gebied van betalingen,” zei Zlatan Ibrahimović, stervoetballer en het nieuwe gezicht van de FIFA World Cup™-campagne van Visa. “Ik probeer altijd de beste te zijn in het voetbal, dus een partnerschap met Visa staat voor wat ik altijd doe – de beste zijn.”

Visa Inc.
Sheerin Salimi, 415-805-5923