E Ink en Faubel onthullen het Med-label om de toevoerketen voor klinische proeven te revolutioniseren

The Faubel-Med® Label is a smart label for investigational medicinal products that uses an E Ink display. (Photo: Business Wire)

BILLERICA, Mass.--()--E Ink® Holdings, “E Ink” (8069.TW), de toonaangevende innovator van elektronische inkttechnologie en Faubel & Co. Nachf. GmbH, een bewezen leverancier voor de farmaceutische en chemische industrie, heeft de beschikbaarheid aangekondigd van het Faubel-Med®-label, een slim label voor geneesmiddelen voor onderzoek. Het Med-label is voorzien van de laagspanningsfilminstechnologie van E Ink, die displaymodules en nieuwe systeemontwerpen in farmaceutische verpakkingen brengt.

Het Med-label is een combinatie van een ePaper-display en een booklet-label dat is geïntegreerd met radiofrequentie-identificatie technologie (RFID) zodat farmaceutische verpakkingen op verzoek kunnen worden bijgewerkt. Het Med-label is voorzien van een gesegmenteerd bi-stabiel E-inktdisplay dat vervaldatum-updates kan bieden, zelfs op een verzegelde set. Deze digitale oplossing biedt farmaceutische bedrijven een alternatief voor heretikettering wanneer stabiliteitsgegevens veranderen, waardoor internationale en internationale onderzoeken aanzienlijke tijds- en kostenbesparingen opleveren.

Faubel:
Faubel & Co. Nachfolger GmbH