Meer dan 600 wereldleiders komen samen op Horasis Global Meeting 2018 om inzichten en innovaties te delen over gezamenlijk inspireren van onze toekomst

CASCAIS, Portugal--()--Horasis, een wereldwijde visiegemeenschap die onze toekomst inspireert, kondigt de Horasis Global Meeting 2018 aan die van 5 tot 8 mei in Cascais, Portugal zal worden gehouden. De Horasis-gemeenschap van meer dan 600 geselecteerde wereldleiders, afkomstig uit 70 landen, komt samen om het thema van dit jaar, “Inspirerend voor de toekomst”, te bespreken.

Sinds de lancering in 2016 is de jaarlijkse Horasis Global Meeting een van ’s werelds belangrijkste bijeenkomsten van bedrijfsleiders die interactie hebben met belangrijke overheidsfunctionarissen en vooraanstaande thought leaders. De vergaderingen worden gehouden om oplossingen te vinden voor de meest kritieke uitdagingen waarmee ondernemingen vandaag worden geconfronteerd.

Horasis
Dr. Frank-Jurgen Richter, +41 79 305 3110