FLIR Systems voltooit strategische investering in DroneSense

WILSONVILLE, Ore. & AUSTIN, Texas--()--FLIR Systems, Inc. (NASDAQ: FLIR) en DroneSense, Inc. hebben vandaag aangekondigd dat FLIR een strategische investering heeft voltooid in DroneSense, makers van een uniek softwareplatform dat de groeiende behoeften bevredigt van openbare veiligheidsorganisaties bij het gebruik van onbemande vliegtuigsystemen (UAS) om hun missies beter uit te voeren.

De minderheidsinvestering door FLIR in DroneSense zal kansen creëren voor de bedrijven om samen te werken en hun respectieve expertise en klantrelaties te delen teneinde geavanceerde UAS-operationele, management- en rapportagesystemen te ontwikkelen en op de markt te brengen. De geavanceerde warmtebeeldweergave-ladingen van FLIR voor UAS-platforms bieden eerstehulpverleners nieuwe mogelijkheden door warmte te laten zien, door rook te kunnen kijken en ’s nachts te zien. Met de uitgebreide oplossing van DroneSense kunnen hulpverlenersorganisaties allerlei soorten UAS-programma’s bouwen al naar gelang hun wensen met volledige verantwoording en transparantie.

FLIR Systems, Inc.
Media: