Sigma Systems kanshebber voor drie belangrijke sector awards

Sigma Systems door Light Reading uitgeroepen als finalist in 3 Leading Lights-prijscategorieën als resultaat van de uitmuntendheid van het bedrijf op het gebied van bedrijfsinnovatie, -uitvoering en leiderschap.

TORONTO--()--Sigma Systems, de wereldwijde leider in op catalogi gebaseerde software, heeft vandaag aangekondigd dat het finalist is in de categorieën van Outstanding Digital Enablement-leverancier en besloten onderneming van het jaar. Daarnaast is CTO Catherine Michel finalist in de categorie Most Inspiring Women in Comms bij de uitreiking van de Leading Lights-prijzen dit jaar.

In het veertiende jaar van het bestaan, is Leading Lights een van de toonaangevende awards-programma’s van de communicatie-industrie, die de topbedrijven en hun leidinggevenden erkent vanwege hun uitstekende prestaties op het gebied van communicatietechnologie, applicaties, services, strategieën en innovaties voor de volgende generatie.

Milner Strategic Marketing Ltd.
Chloe Purcell, +44 1473 633123
Strategic PR Manager
Sigma Systems
Glenn Gibson, +1-416-827-6851
VP Marketing

Milner Strategic Marketing Ltd.
Chloe Purcell, +44 1473 633123
Strategic PR Manager