Altierre en Sirqul kondigen strategische samenwerking aan om klanten te helpen bij vinden van artikelen in winkels

Technology from Altierre and Sirqul can help shoppers locate items in-store and direct them to complementary and promotional products (Photo: Business Wire)

SAN JOSE, Calif.--()--Altierre Corp. en Sirqul hebben vandaag een wereldwijde strategische samenwerking aangekondigd op het Retail World Congress in Madrid. De samenwerking brengt het toonaangevende Internet of Things (IoT)-platform van Altierre samen met Sirqel’s IoT-platform en locatie-gebaseerde Edysen-technologie om retailers een slimme, efficiënte oplossing te bieden voor het vinden van artikelen in hun winkels, wat ook handig is voor klanten.

Door Altierre’s draadloze IoT-platform in de winkel en ESL’s te combineren met Sirqel’s gepatenteerde Edysen locatie-intelligentie en IoT-platform, kunnen retailers nu de winkelervaring veranderen en geïndividualiseerde promotie-aanbiedingen aanbieden aan klanten op basis van hun exacte locatie, inzichten in hun gedrag en aankoopgeschiedenis.

The Blueshirt Group (for Altierre)
Jeff Fox, 415-828-8298
jeff@blueshirtgroup.com

The Blueshirt Group (for Altierre)